Gå til innhold

Har dere noen gang hatt en helt grusom hårsveis???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en tråd om skolebilder, og kom da til å tenke på da jeg skulle ta bilder i 9. klasse.

Hadde ei veninne som skulle bli frisør, så hun skulle klippe meg til den store bildedagen. Hun påstod hun var bare såååå flink. :-)

Å kjære nånn som jeg så ut: Var helt barbert på sidene, til ganske langt opp på hode. Ble bare være og være etter hvert som hun skulle rette opp i feil.Luggen var totalt skakkkjørt... og skikkelig pigg på toppen.

Jeg hadde helt kort fra før, men dette tok virkelig kaka. :-)

Husker jeg nektet å gå på skolen på to dager, men da var tålmodigheten til mamma slutt, Så det var bare å komme seg på skolen. Ble litt latter da kan man si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, opptil flere! Har eksperimentert mye med håret i ungdomstiden, og har farget det både blått og lilla. ( Fargen skulle gå ut etter 6 uker, men den ble bare lysere og lysere rosa. )

Klippet meg helt kort en gang også, og den sveisen har jeg på passbildet mitt, herlig! ( Godt passet går ut i år!)

Skrevet

Ja,jeg har hatt mange!!

Sikkert hatt alle fargene som finnes. Men det verste var vel når jeg gikk i sjette klasse. Langt hår ned til rumpa med pannelugg.Og det beste:jeg tok permanent KUN i panneluggen. God Damn,det var stygt!!!

At ingen sa i fra!?!

Skrevet

Min kjære mor hadde en forkjærlighet for skikkelig bolleklipp.. Så helt forferdelig ut.. :( Husker jeg var såå sinna på henne, som lot meg se sånn ut.. :P Var bare 5år eller noe da.. :P

Og var nok ikke så pen den gangen jeg klippet luggen min helt ned, så den sto opp som piggsveis.. :P Må ha sett grusom ut.. Men var sååå fornøyd selv.. :P

Skrevet

Jeg har hatt både bollesveis, piggsveis og sett ut som en sau med ny hjemmepermanent.

Skrevet

ja, trøste meg. Har hatt mange snodige feilskjær når det gjelder hår.

En gang ordnet min mor hestehale på meg og klippet rett av.. altså ikke kort, men det ble jo rimelig hakkete.

Senere hadde jeg kort hår, men ville ha langt, så jeg hadde et strikk i hårtustene midt oppe på hodet.. så jo helt grorudpalme ut.

Senere har jeg farget i alle farger, alt fra rosa, orange, grønt, lilla til sort, platina og brunt med røde striper, blondt med sorte striper, grått.. you name it..

men blir jo ikke skremt selv heller vet du, per i dag så bleker jeg mitt eget hår og klipper det selv.. så fin så ;)

Skrevet

Jah, hadde laaaangt svart hår.

Fant ut at jeg plutselig ville ha det blondt igjen.

Var innom ett dusin forskjellige frisører, alle nektet å bleke det.

Utenom 1.

Full fres med avfarging i håret, det begynte å røyke noe grusomt og ble sinnsykt varmt. HELT normalt sa frisøren.

Vel, gikk ut derfra med kort hår i flere forskjellige lengder, og alle fine toner fra knall orange til gjennomsiktig.

Herregud hvor lekker jeg var! hehe

Skrevet

ha ha.. her har det vært mye lekkert.

Huff, det værste er jo at vi har gått gjennom ungdomstiden og vært strålende fornøyde med sveisene.. :-)

HI

Skrevet

huff ja!!! Opptil flere ganger og :o)

Fikk permanent i førjuls gave av mamsen, og siden jeg hadde klippet meg litt under for å se hvordan jeg ble med kort hår sa frisøren at hun måtte klippe alt like kort :s Resultatet ble krøller som stod rett ut! Sweet ;)

Mamma har brukt klippemaskin på meg, hun lovde det ikke skulle bli kort, endte opp med 2cm på hele hodet..

Og har endel bleiking og farging på repetoaret ;) (eller hva det heter) Bleket det så mye at håret ble grått og falt av, måtte klippe det kort og fikk brungrønt hår :P

Nå har jeg mørkt halvlangt hår med pannelugg.. Og gu kor eg angrer ;) Kan ikke gå med det løst, ser helt grusom ut :P

Så nå sparer jeg for harde livet til mitt gamle lange hår uten noen som helst frisyre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...