Gå til innhold

hahaha=)=)=) må bare le av meg selv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår våknet jeg klokka 10.00 av at jeg gråt og hulket og tårene trillet nedover kinnet mitt, men ikke nok med det, men det stoppet ikke når jeg våknet og merket det. Sankk om å være hormonell!! Drømmen jeg hadde var jeg egntlig veldig mange følelser, først veldig sint og til slutt da selvfølgelig kjeme lei meg og gråt i drømmen.

hahahaha=D måtte bare fortelle! Det var veldig ekkelt å vokne opp sånn da, men må jo bare le=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, litt trasig å våkne slik da, men godt du kan le av det! :-) Jeg var på en leketøysbutikk igår og kjøpte en "storesøstergave" til jenta vår på 3 år som jeg tenkte hun skulle få når hun kommer på besøk på sykehuset for første gang. Da så jeg henne plutselig for meg sammen med lillebroren og jeg fikk tårer i øynene og måtte ta meg seriøst sammen for å unngå å begynne å grine i køen..huff, mye hormoner ute og går ja.. ;-)

Skrevet

Hehe, disse hormonene er jo litt morsomme også da, hvertfall sån i ettertid! Har hatt noen "utbrudd" jeg også, hvor tårene spratt og gråten og latteren tok hverandre, fordi jeg var SÅ patetisk. Samboeren min ser bare litt rart på meg, hehe.

Skrevet

hehe det er godt det ikke bare er meg da=) hehe

sambo her han ser litt rart på meg han også=) men han trøster meg da heldigvis=)

Skrevet

Hehe, husker at jeg i forrige graviditet satt og leste om folk som gråt fordi de ikke husket når potetene hadde begynt å koke. Lo skikkelig da jeg leste det..og et par uker senere var det jeg som sto over komfyren og hylgrein fordi det var en liten filleting som ikke gikk min vei(snakk om at jeg egentlig bare trengte å tilsette litt mer melk..!) og da lo mannen skikkelig av meg! Hehe

Skrevet

hehe=)=) er helt utrolig altså=) godt vi kan le av det senere altså!!! men det er litt slitsomt også. Jeg har ikke vert så veldig egentlig, men det kommer jo innimellom=) hehe

Skrevet

Morsomt å lese om andre sine hormonutbrudd flauser :)

Har selv lest et innlegg herinne, tror jg, om alt som skjer med kvinner under graviditet. Det er ialefall en laang liste med hysterisk morsomme observajoner ala deise ned toåringen med magen, og det å ikke kunne se egne tær..ja, regner med dere har sett det..

Da jg leste det fikk jg skikkelig latterutbrudd. Sambo og lillebroren hans flirte av meg. Men det de ikke viste er at jg var et hårstrå fra å begynne å hylgrine. Ble skikkelig paff av den overveldende følelsen og undertrykte den så godt jg kunne.

Skrevet

hahaha, morsomt. Hva sa mannen din da?:)

Søstera mi gråt en gang hun hadde drømt at tantungen hennes hadde dødd, og når hun våknet fortsatte hun å gråte fordi drømmen virket så sann, så hun trodde det var sant, haha :)

Skrevet

Huff en sånn drøm hadde jeg i natt, sliten mamma. Drømte at morfaren min døde, og det var SÅ virkelig, var skikkelig lei meg i morges, og den følelsen har sittet i i hele dag, selv om jeg vet at han har det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...