Gå til innhold

kanel!

1 fra før og 1 på vei <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte at kanel skal hjelpe å sette igang fødselen så i dag blir det enten grøt eller rømmegrøt med overdrevent mye kanel til middag, noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har prøvd d et par ganger nå, elsker jo masse masse kanel på grøten så var jo bare herlig for meg uansett!!! men ikke noe fødsel... termin i går... prøvde sist for tror d var en ukes tid siden... men skader vel ikke å prøve seg? :)

Skrevet

I mitt forrige svangerskap, ble jeg så desperat at jeg prøvde å blande flere skjeer med kanel opp i et glass vann, 3 eller 4 ganger daglig. Brakk meg hver eneste gang, er fortsatt noe av det verste jeg har noensinne prøvd. Gikk 10 dager over termin og ble eventuelt satt i gang. så hjalp ikke meg ihvertfall :(

Skrevet

Hehe.. Jeg spiste grøt med kannel igår. det hjalp ikke

Skrevet

Jeg forsøkte dette mens jeg ventet på førstemann, og det gjorde absolutt ingenting for å få igang fødselen:) Jeg spurte også jordmor om det var ok at jeg har litt smådilla på kanelknekkebrød, men det var bare å spise i vei det. Hadde det satt igang noe ville jeg nok fått beskjed om å styre unna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...