Gå til innhold

Noen her som har lavt stoffskifte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lave var veridene da dere fikk diagnosen?

Hvordan har medisinering fungert?

Følt endring/bedring ifht symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdiene husker jeg ikke, men jeg har ett for komlisert sykdombilde til å skille symptomer.

Men min venninne sa hun mer ket stor forandring etter bare en uke på medisin, Som dag og natt.

Skrevet

hei!

Jeg hadde vel T4 på ca 8 og TSH på 5 tror jeg. (6 år siden)

Medisiner har fungert veldig bra!

Før medisin var jeg konstant forstoppet, hadde lagt på meg 12 kg, deprimert, alt var galt.

Etter ble alt så veldig veldig mye bedre :)) Tok ikke lange tiden heller før jeg hadde et nytt og bedre liv!

Skrevet

Jeg husker ikke, men medisineringen har fungert flott! Et helt nytt liv, men det tok mnd. før jeg fikk orden på det.

Skrevet

Jeg fikk diagnosen i januar 2007, og da var TSH på nesten 12. De andre verdiene husker jeg ikke i farta. Men jeg hadde det ikke spesielt bra. Var mye syk, veldig sliten og veldig trist og lei meg. Fastlegen jeg hadde da, var ikke særlig flink med å medisinere meg, så jeg merket ikke stor bedring etter at jeg begynte på Levaxin. Etter et år byttet jeg fastlege, og fikk en som har greie på lavt stoffskifte. Han hjalp meg med å justere dosen, og jeg fikk det bedre i løpet av noen uker. Så ble jeg gravid, og stoffskiftet begynte å tulle veldig. Verdiene hoppet og spratt i hytt og pine, og formen var ikke så grei.. Nå er det et år siden fødselen, og verdiene har stabilisert seg igjen. For øyeblikket er TSH i høyeste laget (4,9), og jeg er igang med å justere Levaxindosen igjen. Regner med å få en bedring av formen i løpet av en 4-5 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...