Gå til innhold

har dere tenkt over dette?


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

tenker dere å si ja til at barnet skal kjøre buss i forbindelse med barnehageturer?

 

Tenker dere å si ja til at barnet skal kjøre privatbiler (med bilseter) i forbindelse med barnehageturer?

 

Vi må signere ja eller nei i forbindelse med bhgstart, og en del av meg vil ikke overlate lillemann til noen ;) Men samtidig så vil jeg ikke virke "overhysterisk" heller, og sjansen for at noe skal skje anser jeg i grunn som liten.. Det syns nok mannen også, så her kommer vi nok til å si ja til det så lenge vi vet hvor de skal osv.

 

Men hva med svømmeturer? Jeg tenker at det hadde jo småen ELSKET, og de må jo da (selvsagt) ha på seg noe flyteutstyr, samt at de voksne må jo passe godt på..

 

Hjelpe meg, småen er begynt å bli en liten gutt og ikke en baby lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja man må jo det, de er jo på turer hvertfall en gang i uken og da er det utrolig dårlig gjort at ikke det ene barnet skal få lov å være med på tur. Tror ikke det er så mye annet tilbud i barnehagen når de andre er på tur heller, så da må de jo være hjemme en dag i uken da?? eller??

 

Men må virkelig si at det er ikke noe jeg gleder meg til å gjøre, men det går nok bra.

 

Det med å bade, det betyr vel at det er en voksen på 1 barn under 3 og 2 barn over 3 år(tror det er slik) og denne personen må ha livredningskurs=dette skjer vel aldri.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kommer nok til å si ja jeg også. :) Dessuten så er det ikke så ofte det er snakk om slike turer, fordi de går veldig masse på tur i nærområdet til barnehagen (veldig rolig og fint område med gangsti, ballbane og det hele).

 

Svømmeturer vet jeg ikke helt, men tviler på at det er så veldig ofte - ikke med de minste i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart lillebror skal på tur! Det er jo noe av det kuleste å få være med på tur og å kjøre buss og andre sine biler! Så her er det JA! Har ingen dårlig erfaring med dette og synes det er toppen når barnehagen skal på tur. Til storesøster betaler vi turpenger to ganger i året. Dette går til buss, juice, pizza, boller oa. som de måtte finne på når de skal på tur. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...