Gå til innhold

Må bare få lov til å SKRYTE over nav;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte inn søknad om svangerskapspenger ALTFOR sent! For noen uker siden eller noe. Mangla masse opplysninger så har vert der oppe flere ganger og snakt med de. Har hele tiden tenkt at jeg sikkert ikke får noe penger av de før til sommeren eller noe, og det var jo min feil, for jeg var så treig.

Men igår fikk jeg pengene!! Kan ikke tro det! :) Snakk om å gjøre helga tusen ganger bedre!!! ;)

Så tusen takk til mitt lokale navkontor!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente selvfølgelig foreldrepenger....

Skrevet

Jeg er også imponert over hvor raskt de klarte å utbetale foreldrepenger til meg. Jeg leverte søknaden i det permisjonen min begynte og selvom det var påske, klarte de å utbetale penger til meg ca2uker etter jeg leverte søknaden.

Skrevet

Ja jeg venter på svar på skjema nr 23 jeg (helt alvorlig!), fordi jeg og pappa'n har delt permisjonen. Jeg kan ikke si jeg er videre imponert. Når man da får rare svar tilbake, eller at de har regnet feil og telt at vi har hatt 35 mer enn hva vi har har dette vært en veldig frustrerende prosess!

Foreldrepenge ordningen er kun laget for foreldre der far kun tar standard pappaperm etter at mamma'n har tatt ut "sine" uker.

Skrevet

Du verden, kunne de reglene altså? I vårt tilfelle måtte jeg selv finne ut av det på internett, etter et avslag fra NAV som viste seg å være helt galt. Lurer på hvor mange som går glipp av stønader de har krav på som følge av uvitenhet hos saksbehandlerne.

Skrevet

Jøss, ikke ofte man hører om positive erfaringer med NAV. Så bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...