Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Har glemt å tenke på dette, og gitt min datter på snart to år litt å knaske på innimellom.. Tenker da på allergi, og ikke på å sette i halsen, altså. Har ikke merket stort, kanskje av og til noe utslett, men ikke noe ille. HVa kan det føre til? Allergi i voksen alder? Eller er det greit siden det ikke har vært reaksjoner, og kun for sikkerhets skyld at man skal holde seg unna?
Gjest Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Hvis hun ikke reagerer på det er det nok ikke noe farlig å gi henne sånt :-) Du hadde nok merket det raskt om hun var allergisk.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Okei, så det er den umiddelbare reaksjonen man evnt er redd for? Ikke om de blir allergiske, sakte men sikkert? he he
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Ups! Gi barnet mitt frø jeg.. I brød, knekkebrød, når vi har havregrøt.. Trodde ikke at det kunne gi noen allergier.. Nøtter skal barn under 3år ikke ha. Dette for at de kan sette i halsen og nøtten kan ødlegge lungevevet.. og allergi såklart, men det hadde du merket.. Er jeg helt på villspor her eller??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Ikke 3 år men barn unger 5 år skal ikke ha nøtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå