Gå til innhold

noen andre som lekker "melk" om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Er 20+6 i dag. har fått noen flekker på lakenet om natta (disse kommer fra brystvortene). ca på str med en femmer. I natt våknet jeg av at noe var vått og ekkelt, da hadde det lekki på str med en skive med salami. Er dette vanlig? vet at noen lekker, men er det virkelig så mye. Det sker bare når jeg ikke har bh på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Er selv bare 17 + 5 idag, så jeg har ikke begynt å lekket melk enda, men vet at da jeg gikk med første kom det væske fra puppene rundt uke 20 ja.. :) Midt på dagen, og med lys t-shorte, så da ble løsningen ett truseinnlegg i bh `en.. Hehe!!:)

Skrevet

Jepp. Begynte å skje med meg også i uke 20. Helt normalt, såvidt jeg har skjønt. Ser det særlig på laken, for puppen kan ha "kommet i klem" i løpet av natten. Blir mer om en kniper på eller legger press på brystene, så unngå det.

Avtok litt etter noen uker for min del, men noen dråper om dagen kommer det.

Skrevet

Jeg også lekker litt av og til om nettene:) Helt normalt!

Skrevet

Er i uke 24 ++ og fortsatt ikke spor til melk her .. selv om jeg presser for å se om det er noe der inne! kanskje jeg er melkløs :-p

Skrevet

Her kommer det ikke så mye, men det er stadig vekk "fuktig" på brystvortene. Orker ikke å forsøke å knipe i dem for å se om det kan komme mer fordi de er så ømme og spente. Men...har rett og slett luktet sur melk av BH og bryster ved et par anledninger når jeg har kledd av meg på kvelden. (Og ja, har en helt normalt god personlig hygiene;) Kjæresten har kunnet bekrefte dette. Føles veldig, veldig merkelig! Kan det komme "ordentlig" melk så tidlig? Er i uke 15 nå.

Skrevet

Ikke uke 15, men uke 25!! Forresten ;)

Skrevet

Husker jeg lakk _mye_ da jeg gikk gravid med sønnen min (8 år siden), måtte ligge med doble ammeinnlegg i ammebhèn fra ca uke 18!

Pleide før det og sove med t-skjorte, og oppdaget plutselig to store runde flekker en morgen...sjokkert, hadde aldri hørt om det! Hehe.....

Vet ikke om det er melk som kommer, men det er noe som ligner...og det blir klissete dersom man får det på klærne!

Brystene forbereder seg tidlig på å komme i gang med produksjonen, så er kanskje ikke så rart at noen "renner over"! ;)

Er nok like vanlig å ikke lekke, så dere som ikke merker noe til det skal ikke bekymre dere....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...