<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 har termin på mandag,og har "vanlig" kontrolltime hos jordmora den dagen. har lest mye her inne om de som har full kontroll på modning og folk som har blitt strippet osv, så håpet att kansje jeg kunne bli sjekket på mandag. jeg er fullstending klar over att det kan gå ett par uker til før vi får hilse på prinsen. og det er derfor jeg ville bli sjekket. for er det null acion der nede, er det jo mye lettere å vente, da skjer det ikke noe på en stund! mens sånn som jeg går nå, kaaaan det jo sje noe når som helst.. ringte jordmor nå for å høre, så jeg slapp gå å tenke på det hele helga. men det var absolutt ikke noe de gjorde på helsestasjon sa hu.. skal vist bare levere den vanlige urinprøven og veie meg. sikkert høre på lillegutt også (det er jo alltid kos selvfølgelig da! <3 ). hva er poenget med det så seint da? ble kjempe trist når hun sa det.. og sitter nå her å syns synd på meg selv;( stakkars meg liksom;P mulig det er litt hormoner på avveie;) men er så sliten, så holder fast ved hvert lyspunkt som finns.. og ett forsvant akkurat! hvor har dere som har fått sjekket gjort dette?
M@msen Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Huff da, klemmer på Jeg har fått sjekket dette hos JM begge gangene (over termin datoen), da har hun tøyd og bøyd og det var sånn begge mine fødsler startet... Men jeg har forstått at det ikke er alle som utfører dette, hvorfor vet jeg ikke, men går det kanskje ann å ringe sykehuset å høre, eller en privat jordmors tjeneste? Ut kommer ungen, men det er noen lange dager å vente, begge mine kom etter terminen... så bare å smøre seg med tålmodighet... Men du har min sympati... Klem
Ladybug~N&E Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 jeg får det sjekket på sykehuset. men nå jeg til kontroll en gang i uka pga liten baby da. vet at min jordmor heller ikke ønsker å sjekke modning/åpning på jordmorkontroller. de vil ikke pirke for mye oppi der uten grunn.
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2010 takk for sympati m@msen:)
SpongeBob Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Jeg har heller ikke blitt sjekket av JM som jeg kan huske (eller forresten - kanskje med førstemann?), det har vært på sykehuset de har tatt den biten. Men så sliten som du høres ut burde du jo spørre om henvisning til sykehuset for sjekk om det ikke skjer noe i helga? Og ta nå godt vare på deg selv i dagene framover, spis godt og sov mye og gjør deg klar til fødselen:) Samle krefter, ha sex om du er i det humøret (skal jo virke modningsframkallende, det) og tenk på at det ikke er SÅ lenge igjen til du har småen her!
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2010 takk takk, i dag har jeg sovet "hele" dagen;P ikke lyst til å våkne før lillegutt skal ut! det er en deilig tanke att han ikke er langt unda uansett:) får se om det er mulig å bli henvist til sykehuset etter mandag! *hope so*
SpongeBob Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 På overtidskontroll med andremann var legen rimelig kjapp i vendingen, erklærte at "han har det fint, ingen ting å haste med" og så så hun på meg og sa "men du er jo helt utslitt!" - det hender de tar hensyn til mammaer også
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 De gjør ikke dette her jeg bor heller. Aner ikke hvorfor de ikke gjør det enkelte plasser jeg... MEN jeg har fått nummeret til ei JM som setter modningsakupunktur her så tenke å høre med henne når den tid kommer. Har jo fortsatt 11 uker igjen til termin så akkurat det haster ikke for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå