Gå til innhold

kor lenge kan barna sprade nakne på badestranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 - åringen digga å spinne rundt uten klede! Men lurer på om det ikkje er på tide å innføre at det normale er å ha på litt ute blant folk?? I barnehagen er regelen truse på! 4 åringen er jente,og digga jo også sin fantastiske nye bikini..kropp og nakenhet er fint og bra,men klede er best sånn og sånn..nåkken som har tenkt på dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Mine sprader nakne kun ved utvalgte anledninger, er det andre til stede har de bukse på selv som små. Men det er fordi jeg ikke liker folk med kamera i nærheten av nakne barn.

Skrevet

uff, det er jo sånnt å tenke på også,ja. inne er det jo greit, men vi har en ganske open hage, blir nok fristande å spinne rundt naken når varmen kjem. vil gjerne bevare sundt og godt forhold til eigen kropp, samtidig som det må innførast grenser..har bekjente med barn opp til 8,9 år som sprader rundt i heimen, med folk på besøk. Grensa mi går nok et stykke før..

Skrevet

Min eldste, 10 år, løp rundt naken i forgnerbadet både som 4, 5 og 6 åring. Jeg tenkte ikke noe over det, men jeg stusser litt over bilder vi har tatt derfra, der står jeg og min nakne datter blant tusenvis av andre, og hun den eneste nudist. T.o.m i fjor, 9 år var hun naken på stranda, vel og merke, kun oss der. Naken i hagen er hun og, hun tisser litt i busk og kratt også. Arvet av sin mor og da er det greitt å være truseløs. Vi har ikke innsyn, men en hyggelig leieboer har vi. Hun får bestemme selv, men jeg tror kanskje hun er ferdig med det. Kjente litt av denne normale bluferdigheten i fjor, og samfunnet har vel klart å druken siste rest av frikroppfølelse på et år. Legg vil legge til at hun brukte nesten alltid sko så helt naken var hun dog ikke.

Skrevet

Hadde det vært opp til meg hadde svaret vært hele livet om man lyster. Seksualitet og nakenhet har utrolig lite med hverandre å gjøre. Tante Martha og jeg nakene på badestranden er langt fra så sexy som en påkledd Angelina.. Barn burde få gå nakene i privat regi så lenge de ønsker det. Perverse mennesker vil og har altid finnes, men vi behøver ikke å la de stjele vår frihet og den gode barndommen.

Gjest sug lut
Skrevet

Da synes jeg du bør si til dem det, Miss Misantrop, at de bør slutte å stjele folks frihet og gode barndom - jeg tror det bare er det som skal til for å få pedofile til å slutte.

Gjest amandine
Skrevet

Og i samme slengen be folk slutte å sloss, krige, drikke for mye, kjøre i fylla og generelt holde seg for gode til all jævelskap.

Enn så lenge, og mens jeg har ansvar for små barn, gjør jeg mitt for at de skal være trygge, dessverre innebærer det bla bukse på offentlig sted. Og glem ikke at sand i tissen også er godt argument for bukse, da alt heldigvis ikke dreier seg om faenskap.

Gjest sug lut
Skrevet

Sand i tissen høres så sinnsykt vondt ut at jeg ikke fatter at noen kan få ideen om at sex på sandstrand er verd det.

Skrevet

På offentlige strender med flere andre ukjente mennesker så skal badebuksa være på fra første stund. Det er så mange ekle mennesker der ute. Ingen skal sitte der å sikle over datteren min nei!!

På mer øde steder så tenker jeg at ca 3 år er en passende alder.

Mulig jeg skifter mening senere, jenta er jo bare 1 mnd nå...

Gjest amandine
Skrevet

He he been there done that anbefales ikke!

Gjest amandine
Skrevet

Den var a propos til ditt siste luten!

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, så du fikk sandblåst høna? :D

Jeg trodde lenge jeg hadde gått glipp av det ultimate i romantisk aktivitet, helt til bestevenninna mi hadde et stunt i Hellas som hun kjente en god stund etter, for å si det slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...