Gå til innhold

har dere bestemt navn enda?


Reflexia

Anbefalte innlegg

ANTON!!

Digger det navnet! Hvis det allikevel blir en gutt, og ikke jente som det så ut som på ultralyden, blir det garantert en Anton! Det er et gammelt og helt vanlig navn som ikke er mye brukt for tiden. Ligger ikke på topp 50 lista, og ikke på topp 100 heller tror jeg. Har ihvertfall fått mange positive reaksjoner på det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gurimalla, venter en jente og vi får sikkert navnet tilsendt i posten fra folkeregisteret ettersom vi ikke er helt samstemt..!

Mine ønsker er

Anna

Anne

Linde,

 

Felles navn er Ella og Ellinor (nydelig, men broren heter Bo og det blir sånn lengdeforskjell synes jeg, mannen synes ikke det har noe å si).

 

Gratulerer til dere som har navnet i boks!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg synes det med navn er litt vanskelig. Er jeg den eneste?

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fått gutt ville jeg tatt gabriel..syntes det er så fint navn :) men nå blir det jo jente på oss igjenn så her blir det emma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter veldig mye om og men så har vi kommer frem til at om det blir en gutt så skal han hete Theodor Maximillian, blir det en jente til så skal hun hete Olivia Jean (Jean er ett gammelt familie navn som alle jentene i min familie heter..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir nok lillebror hetende Edvard Wilhelm.

Jeg ønsker meg egentlig Håkon, men det ble til at jeg bestemte navn på storesøstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småe her har fått avet sitt, etter mye vingling ble det Mikael Nikolai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...