Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Overalt hvor jeg ser andre mennesker, greier jeg ikke å la være med å tenke på hvordan de ser ut nakne. Vel å merke de jeg synes ser mest attraktive ut. Dette er tanker som automatisk melder seg enten jeg går i butikken, sitter på bussen eller går på gata. Jeg drar av dem buksene i fantasien. Og så tenker jeg på hvordan de er i senga... Er jeg veldig sexfiksert? Eller er dette helt vanlig?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Du la ut dette innlegget for et par dager siden også, eller?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Jada, forumtrollet, helt normalt. Og om du er i tvil så kan du alltids svare deg selv og kommentere gjennom alle dine 12 personligheter for så å sende linken videre til andre på msn.... *gjeeeesp*
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Nei, har aldri skrevet noe lignende. Men det kan jo hende noen andre har skrevet noe lignende, for alt jeg vet. Jeg er ikke her inne hver eneste dag, og leser bare en brøkdel av innleggene.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 I motsetning til deg så holder jeg meg med én "personlighet". Journalen din vil jeg helst slippe å lese noe mer om.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Journalen min er det ingenting i veien med, men du som skriver tulleinnlegg for din egen underholdning og til og med svarer deg selv for å få diskusjonen igang må jo mangle mye. Noe så idiotisk er det bare den personen som kan komme opp med.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 1. Det er ikke et "tulle"innlegg. Dem er det du selv som sørger for. 2. Selvsagt skriver jeg ikke svar til meg selv. Hva skulle nå det være godt for? Jeg er ute etter andres synspunkter og erfaringer, noe du åpenbart ikke er. Det eneste du behersker, er ren personsjikane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå