Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Vi får tilbake endel penger på skatten og de pengene hadde vi tenkt og bruke til og få oss en skyvedørsgarderobe, samt skifte parkett i stuen vår, nå har pappaen lovt ungene playstation 3 og rulleskøyter og det koster jo litt penger. For det første så mener jeg at unger ikke trenger all slags elektronikk og spill, for nå er et vår og sommer snart og da synes jeg unger skal være ute og ikke sitte inne og spille spill!! Er det urimelig av meg og avslå denne spillmaskinen til barna, nå som far har lovt de og kjøpe den? Tror sannelig jeg må ta meg et møte med min mann i dag!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 la no ungene få playstation. enig i at de skal være ute, men playstation er kjekt for både store og små en regnfull sommerkveld..hehe.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Skjønner at du blir irritert, spesielt siden Nintendo Wii er bedre enn Playstation. Men fra spøk til halvor, dette er noe dere på ta på tomannshånd. Å ta tilbake spillmaskinen nå synes jeg blir feil. De har ikke fått den enda, men det er knusende nok siden de har blitt lovet den. Din manns dumhet skal ikke gå ut over dem. Han får lære av det og heller kutte ned på andre ting for å kompensere.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Et løfte til barna skal holdes. Det er viktigere enn den avtalen du mener dere voksne hadde. Burde kanskje gå an å få til begge deler. Playstation koster ikke all verdens, spesielt ikke sammenlignet med de andre tingene du nevner.
Gjest Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Jeg synes ikek man kan ta tilbake noe man har lovt til ungene. Hadde dette skjedd hjemme hos meg så hadde ungene fått det de har blitt lovt og mannen i huset hadde jeg tatt en samtale med på tomannshånd. Han som er voksen bør skjønne at han ikke lover bort ting til ungene når dere allerede har avtalt hva de pengene skal brukes på. Han må jo skjønne at dere ikke får noen utømmelig kilde til penger selv om dere får igjen på skatten....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Kjøp playstation brukt, blir jo litt billiger da hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Jeg hadde blitt temmelig irritert på min verre halvdel om han hadde lovd slike ting til barna uten å diskutere det med meg først. Når det er sagt... må dere nesten kjøpe det nå når han har lovd det til barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå