JuniAnkerHansen Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Ser flere nevner dette, har ikke skjønt hva som er meningen med å ta det. Er det slik at det skal gi en lettere fødsel? Og er det en te eller er det tabletter eller hva? Noen som kan forklare dette for en uvitende?
Gjest Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Det er både te og tabletter og hensikten er å gjøre livmoren sterkere slik at fødselen skal gå raskere og lettere. Leste også et sted at det skulle gjøre skjeden mer tøyelig så man ikke revner men det virker litt søkt...
06.06.10 Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Jeg har nå begynt å ta det... starter litt forsiktig med 1 tab morgen og 1 tab kveld. Akupunktøren min sa at de skal hjelpe og styrke livmoren. Livmoren vil trekke seg mer effektivt sammen under veene. Hun sa også at det hjelper blodgjennomstrømningen i livmoren og nedentil slik at livmor muskelen får mer oksygen.... Så lettere sagt skal alt gå lettere:)
06.06.10 Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Jeg tror at det med at det hjelper mot rifter er pg av at det er mer blod i vevet i skjeden....da blir jo vevet "friskere" og tåler antagelig mer belastning.
JuniAnkerHansen Skrevet 23. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2010 Jøss, det høres jo nesten litt for godt ut til å være sant, hehe. Men det er kanskje verdt forsøket å drikke litt av den teen da Takk for svar!
sommerbarn:-) Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Bringerbærblad-te er for å styrke livmor, gjøre fødselen lettere, tøye mellomkjøtt og hjelper livmoren å trekke seg fortere sammen etter fødsel. Teen virker styrkende og beroligende samtidig, slik at man får færre maserier og riene jobber bedre. Drikker fire kopper hver dag. Har 4 uker igjen. Dette er mitt tredje svangerskap og hadde flotte fødsler med de to andre. Da drakk jeg også teen. Googler du det kan du lese mer... Teen skal også hjelpe med å få melkeproduksjon igang, så den kan drikkes etter fødsel også. Smaker ikke så godt da... lykke til:-)
allabarna Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Når er det anbefalt å begynne å ta disse kapslene? Og bør man ta både te og kapsler eller en av delene? Finnes det flere merker på ulike helsekostbutikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå