Gå til innhold

hvem lar babyen sove på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når rygg-stilling nektes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har kun sovet på magen fra 6 mnd. Da begynte han å snu seg selv, ogdet ble håpløst å skulle tvinge gjennom å ha han til å ligge på rygg. Han sover så lett/dårlig at å snuhan når han har sovnet har vært uaktuelt.

Skrevet

her er det rygg nekt fra 1 mnds-alder, det er jo altfor tidlig :(((

Skrevet

Kan babyen ha ubehag i ryggleie? Har du sjekket for låsninger(kiss)?

Skrevet

Vesla sover på magen, men hun er 8 mnd da. Begynte å snu seg på natten selv når hun var 4,5-5 mnd, da var jeg egentlig bare glad for at hun ventet så lenge (var bare 3 mnd når hun begynte å snu seg på dagtid).

Hun hatet å ligge på ryggen når hun var bitte liten, så da lot jeg henne av og til ligge på magen om dagen når hun lå like inntil meg eller i nærheten av meg. Helt til en dag når hun var et par uker gammel og hun plutselig lå så veldig stille og så veldig blåblek ut. Verken kjente eller så noen pust, hun reagerte ikke når jeg tok i henne. Da fikk jeg panikk og trev henne opp og "ristet" henne, hun var helt stille i et sekund som føltes som et år før hun plutselig, og endelig, trakk pusten, og så begynte å gråte. Kan si det slik at hun aldri fikk ligge på magen igjen etter det (før hun snudde seg selv), heller dårlig søvn da....

Skrevet

Vesla kunne snu seg fra rygg til mage, og fra mage til rygg, da hun var 4.5 mnd og da lot jeg henne selv velge hvordan hun ville ligge. Etter det har det som oftest blitt på siden eller på magen.

Skrevet

Vet du, når det er så tidlig ville jeg prøvd å ta en tur til manuellterapaut, og kanskje fått helsestasjonen til å sjekke om det er noe med ørene for eksempel.

Skrevet

Mini her har sovet paa magen siden han var et par uker ettersom han ikke ville ligge paa magen. Fant ikke noe galt heller...

men vi kjoepte babysensor som vi hadde i senga da, litt hjelp iallefall.

Skrevet

Min sover også på magen, har gjort det en god stund, nekter å ligge på rygg. Han er 6 mnd:)

Skrevet

Samme med min på 6 mnd. SKAL ligge på magen. Jeg var dritnervøs første tiden og snudde barnet etter det hadde sovnet, men 5 minutter senere hadde det snudd seg selv igjen. Nå legger jeg det bare på magen. Sparker bare av seg dyna likevel om hun ligger på rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...