Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som skal/har fått tilbud om dette???

Jeg fikk tilbudet av JM når jeg var der på onsdag, jeg sa jo ikke nei. Men jeg har aldri vært på det før(har 2 fra før), og syntes det blir gjort tidlig i uke 32...

Eller er det normalen???

Mange som skal? Er det "vanlig" nå???? :)Gøy å få hilse på lillegutt da:) Kanksje vi får bekreftet kjønnet en gang til også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har blitt mer og mer vanlig å tildy den gravide en estimering i uke 32. hvorfor akkurat denne uka vet jeg ikke men er jo hyggelig da;)

Skrevet

Jeg har vært til vekstestimering med begge 2. Jeg begynte estimeringen i uke 28 sist og uke 23 denne gangen. Skal tilbake på ny estimering i dag, 31+5. Gleder meg veldig til å titte på frøkna igjen <3 . Skal sies at jeg har fått ekstra estimeringer fordi jeg er syk...

Skrevet

Er ikke noe jeg har fått tilbud om enda i hvertfall, er uke 35 og førstegangs, vet ikke om det har noe å si.. Skal høre med jordmor når jeg skal tilbake neste uke :)

Skrevet

Hei.

Jeg var på det i går, og syntes det var utrolig gøy og se. Så veldig klart to kjønnslepper, så der var det ikke noe tvil :). Morro å se 3D også. Jenta mi lå med kneet foran ansiktet, men jeg fikk noen glimt av hu. Ble bare enda mer forelsket jeg , gleder meg enormt til hu kommer :).

Vekta ble estimert til 2661 nå , så legen trodde det kom til og bli ei stor jente. Har født 3 stk på nesten 4700, så han trodde hu kansje ble liggende noe rundt der. Men de har tatt feil før, så vi får vente og se.

Anbefaler deg og ta det , tror ikke du angrer :).

Skrevet

Jeg har ikke fått tilbud om dette. Spurte om det siden jeg ligger gått over snittet på sf- mål, men fikk beskjed om at alt var helt sikkert normalt.

Det er nok litt forskjell fra jordmor til jordmor og kommune til kommune.

Jeg er i uke34, men skal bare til lege i uke36 og til jordmor i uke38, ikke akkurat tett oppfølging.

Skrevet

Gøy å se om de estimerer riktig da, ett par veninner av meg har på forhånd blitt forespeilet for stort barn, de sa rundt 4,5kg og de kom ut under 3,5... Men helt sikkert mange det stemmer for da vil jeg tro, ellers hadde de vel ikke gjort det...???

Jeg har fått barn på 2 barn på 3,7 og 3,3 så de har jo ikke vært så store, men nå er SF målene akkurat på den mørke grønne streken...

Men uansett er det gøy å få hilse på nurket i magen:) Så jeg ønsker jo selvfølgelig det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...