Sessa ruger igjen... Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Jeg har brukt nuvaring i 5 mnd og har vært super fornøyd. Den første uka hadde jeg litt blødninger, men etter det har alt fungert helt strålende og jeg nyter å ha små mensperioder med lite blødninger i forhold til hva jeg hadde før. Men nå, midt i ringperioden, har jeg plutselig fått blødninger som har vart en uke i morgen. Det kom først litt friskt blod og så har det gått over i mer brunlig mens. To ganger har jeg trodd det har gått over, før det har begynt igjen med friskt blod igjen. Noen som har opplevd lignende? Lurer på om jeg burde ringe legen min.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Jeg brukte nuvaring i 5 år og var superfornøyd med det. Akkurat samme erfaring med korte mensperioder som deg, men opplevde aldri på de 5 årene en liknenede blødning som du beskriver nå. Er du bombesikker på at ringen fortsatt er inne? Hos meg falt den ut under sex en gang jeg glemte å ta den ut selv. Hvis ikke ville jeg kanskje ha tatt en prat med legen ja.
mamman til to gutter Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Jeg fikk ikke engang mensen de ukene jeg ikke hadde ring i, så opplevde ikke noe sånn som det du beskriver her. Sjekk at ringen fortsatt er inne, hvis ikke ville jeg ringt legen og hørt hva han sier.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2010 RIngen sitter fortsatt inne... Æsj. Hadde håpet noen kunne si at dette var kliss normalt så jeg slapp å styre med lege i dag. Har liksom ikke tid til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå