Gå til innhold

er så redd for at jeg feiler noe!!vekttap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har altså lagt om kostholdet mitt, begynt og trene.Spiset snop hver dag før,men nå spiser jeg bare i helgene.Ammer i tillegg.

veide 70kg før jeg gikk opp 10kg(gikk på antidepressiva) så ble jeg gravid og gikk opp ca 15 kg til..veida da 95 kilo!

de 15 kg ble borte neste rett etter fødsel...Slutta på anti depressiva når jeg ble gravid.så jeg begynte og trene nå for og kvitte med med de 10 kg jeg la på meg.men jeg fortsetter og gå ned i vekt.

i dag morges veide 65 kg.

Jeg vil jo helst veie 60kg da..er 1,68 høy.

Men jeg har så angst mot sykdom.Så nå tror jo jeg at jeg feiler noe alvorlig siden jeg går så lett ned i vekt!!

har ikke andre symptomer på noe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, du er ikke gravid lenger, du har kuttet ut medisiner som er beryktet for å gi vektoppgang, og du har økt den fysiske aktiviteten, ammer og har lagt om kostholdet.

Selvsagt går du ned i vekt.

Helseangst er forresten en diagnose, og om dette blir veldig plagsomt for deg kan du ta kontakt med fastlegen og se om det kan finnes noe tilgjengelig behandlingstilbud der du bor.

Skrevet

TAKK!!!

det trengte jeg og høre!!Har tatt de medisinene for angst!har sykdomsangst.Må vel begynne på de igjen!:/

Skrevet

Er ikke sikkert du må begynne igjen. Er lov å være LITT bekymret...det er vi alle. Men om det blir plagsomt som før bør du kanskje begynne igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...