Gå til innhold

Hvor mange dager igjen fredag 23 April?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-1 dag i dag. Men UL-termin sier 3 dager til termin. Vært på kontroll hos jordmor i dag pga begynnende svangerskapsforgiftning. Føler meg fin, men blodtrykket er høyt, så jeg er mer enn klaaaaar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wohoo! Har bare 3 dager igjen til termin! :) Får håpe jeg slipper å gå over tiden...

Skrevet

-1 idag. jau jau.som forventet ... går greit egentlig føler meg ikke fødeklar idag heller hehe. litt merkelig kanskje? gruer til fødselen,men e spent på lillemor såklart :)

Skrevet

36 dager igjen. Ikke at jeg teller dager, nei .......

Skrevet

52 dager igjen. Satser på at det går fort, men ser for meg at vi snakker minst 52 dager til...

Skrevet

81 dager igjen

Skrevet

36 dager igjen her :)

Skrevet

3 dager til term og blir satt i gang da hvis ikke noe skjer innen sønd)))

jippi

Skrevet

1 dag igjen:) Termin i morgen:) Regner med han er ute til tirsdag:D

Skrevet

5 dager igjen. Hadde passet at den ville ut nå i helgen, siden vi har barnevakt:o)

Skrevet

31 dager igjen.... Nå føler jeg det virkelig nærmer seg, og det gjør det jo også. Morsomt, stas og veldig veldig rart!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

77 dager og rykker stadig nærmere :)

Skrevet

55 dager igjen :-) Snart på tide å vaske litt babytøy og se over vogna og annet utstyr!

Skrevet

17 dager igjen... men vil veldig gjerne ha henne ut nå!!!!!! :)

Skrevet

Termin i dag! :-) Men det betyr jo bare at det vil skje i løpet av de neste to ukene. Kjenner jeg må stille inn hodet på to uker til og heller ta det som en positiv overraskelse hvis noe skjer før. Blir sprø av å gå og vente!

Skrevet

26 dager:)

Skrevet

23 dager igjen:)

Skrevet

-8 dager...Mitt lengste svangerskap dette (3.gang)..Sukk, når skal det starte??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...