Gå til innhold

zassy=)


Gjest

Anbefalte innlegg

heisann!

 

får du opp noe ang jobbsituasjonen min til høsten? og om jeg event blir å flytte på meg?

 

jeg: 260185

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snuski85 =)

 

Dette fikk jeg opp angående jobb til høsten på deg:

 

Det aller første som dukker opp er faktisk flytting eller reiser, men det kan også stå for at du beveger deg til noe nytt, så det MÅ ikke nødvendigvis stå for en fysisk reise, så det skal jeg ikke si for sikkert. Men ettersom du spurte om dette også så nevner jeg det.

 

Du vil få hjelp fra noen andre i forhold til jobbsituasjon, dette kan være all slags hjelp, men i ditt tilfelle tror jeg det er noe praktisk..altså rett og slett noen som hjelper deg å skaffe jobb, eller har tipset deg om noe eller lignende, om du allerede har en jobb så er det praktisk hjelp innen denne. Videre viser det til trivsel og at du jobber veldig flittig og er flink. Mulig opplæring på noe helt nytt her. Kan det være noe følelsesmessig som blir vanskelig for deg angående dette? Da mener jeg for eksempel at du må flytte fra noen som står deg nær, eller noe annet som blir vanskelig i forhold til en person? Får ikke opp noe direkte trist eller fælt altså, bare at det kan være noe eller noen her som innvirker på en eller annen måte.

 

Når det gjelder økonomien ser det ut til at du ikke har noe å frykte, det er trygghet her.

 

Men akkurat NÅ ser det ut til at ting ikke er så greit? Litt på bunn-nivå vil jeg nesten si..har du sluttet i noe? Eller har du mange bekymringer ang jobb? Akkurat som om noe er forbi her.. Til slutt kommer det opp at du møter eller har møtt problemer/hindringer, men at du må ha tålmodighet angående dette, og du vil greie dette veldig godt, det løser seg til slutt! :) Fint hvis du vil gi tilbakemelding på om du kjente deg igjen i noe. Klem klem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært på bunn nivå, vært ganske trist. har en del bekymringer for hva som skjer til høsten. Om jeg blir å flytte til kjæresten min eller om jeg fortsatt blir å bo her jeg bor.. Alt henger så i løse luften.. Blir så forvirret og nesten skremt for hva framtiden bringer når jeg ikke har kontroll..

 

Har ikke sluttet i noe, er bare det at jeg bekymrer meg for økonomien når jeg står uten fast jobb når sommeren kommer...

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da skjønner jeg litt mer ut av legget, fikk opp han kjæresten din nemlig og da skjønner jeg litt mer av hvorfor det var tristhet rundt ham, selv om det egentlig ikke var noe negativt med personen. Fikk jo opp flytting eller reise, men lurer på om du egentlig blir å fortsette å bo der du bor og får en jobb der ettersom jeg fikk opp at det eneste negative med det liksom var at du måtte være i avstand fra en person du har følelser for. Jeg får opp at du ikke skal bekymre deg så mye, det er tungt nå og veldig mye tanker, men du kommer til å greie det, det vil ordne seg, og jeg tror du vil få en ny jobb eller opplæring i noe nytt der du kanskje er. Men mest tro på noe nytt, eller ny stilling. Og det kommer tydelig opp at økonomien kommer til å bli trygg! Håper det ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...