Gurine og gulla Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21963030&sid=xz8E255581D265759 Hva synes dere om prisen, beliggenhet, utseende.. hadde du villet ha dette huset?
Silla_ Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Det var jo billig da, mye finere innvendig enn utvendig. Kan ha noe med den grønne fargen og gjøre :-) Kjøkkenet var veldig fint. Beliggenhet kan jeg ikke si noe på da jeg ikke aner hvor det er hen...
happygilmore Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 om dette hadde vært på en plass jeg så etter hus, ville jeg absolutt gått på visning! Synes det så kjempefint ut innvendig, helt ok utvendig. Og prisen virker jo lav, men det kommer vel an på hvor det ligger i forhold til annet... Flotte rom!
NormaJean Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Det var veldig pent og innbydende! Men syns kanskje det var litt lite? 82kvm hus er jo ikke så veldig stort. Rommene kan fort føles litt trange og takhøyden var ikke så veldig imponerende. Men hadde definitvt gått på visning for å se det i RL.
fastelavens_bolla! Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 ja dette var et koselig hus, veldig fint inni. ville absolutt reist på visning. ikke dum pris heller, men som andre har sagt så aner heller ikke jeg hvor dette er.
Gurine og gulla Skrevet 23. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2010 Det ligger i en liten koselig bygd utenfor Ålesund:)
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Aner ikke noe om stedet, men koselig hus, særlig inni! Ville kanskje gjort noe med hagen, syns det ser litt åpent og stusselig ut, mot veien og naboer osv. Men det ville dere jo hatt muligheten til etterhvert, så klart! Uansett verdt en visning!
rødt&blått Skrevet 24. april 2010 #8 Skrevet 24. april 2010 Jeg syns det så veldig koselig ut! Deilig med nyoppusset, så slipper man å tenke på å gjøre noe selv.. Kan tenke meg at det ikke vil bli store problemer med å evt bygge ut etterhvert heller, siden det ikke er et tett boligområde og det er stor tomt!
Fruen+jente okt.10 Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 Pent hus innvendig! Jeg har dog et par synspunkter: - jeg liker ikke å dusje rett på flis - Montert varmepumpe, og så ut som det var en relativt ny ovn. Bra! - Huset er fra 1942, det er nok kjempekaldt! Jeg ville vurdert kostnader som å bytte kledning, evt. vinduer, i nærmeste fremtid for å bedre isolasjonsevnen! Jeg ville definitivt godt på visning på dette huset, om jeg likte plasseringen på huset. Men prisen ville nok vært det dobbelte her:/
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 Prisen var jo veldig fin Både stor hage og flotte rom inne i huset. Hadde så absolutt ikke avskrevet det huset. Liker veldig stilen på kjøkkenet osv
allabarna Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 Fint hus:) Men er det ikke spiseplass der verken på kjøkkenet eller stua? Tenker på muligheter for å plassere spisebord... Ellers vil jeg anbefale dere å sjekke om vinduene er nye (maks15 år) og hvordan isolasjonen er. Dette er knalldyrt å gjøre noe med og såpass gamle hus er KALDE... Lykke til!
baby nr 3 på vei! Skrevet 25. april 2010 #12 Skrevet 25. april 2010 Vet godt hvilket hus det er, ligger på en koslig plass og huset er kjempe fint!
(Muskat) Skrevet 25. april 2010 #13 Skrevet 25. april 2010 Det ser veldig bra ut. Sjekk taksten skikkelig og få noen kyndige til å se på oppussinga på badet. Ser at det er nytt røropplegg, nye vinduer og ny strøm, det er veldig bra. Hvis alt er i orden, er dette en fin pris uansett hvor i landet man kjøper, tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå