Nathalie'i'magen Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hadde termin i går. De siste par dagene synes jeg aktiviteten i magen har roet seg betraktelig. Kjenner fortsatt liv daglig, men en del mindre enn tidligere.. Bør jeg være bekymret, eller betyr dette bare at hun driver å gjør seg klar til fødsel eller noe sånn?
Berit*fødeklar* Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Hei du:) Jeg ville ringt føden om du er i tvil! De sier jo også at det blir litt roligere de siste dagene, men at du minimum skal kjenne no sånt som 20 spark om dagen! Synes du det er liv, men lite...ring ring ring! Ingen vits i å bekymre seg unødvendig! Lykke til:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 de sier jo at babyen roer seg ned de siste dagene før fødsel. jeg klarte ikke å slå meg til ro med det og dro på sykehuset for sjekk. det endte i hastekeisersnitt på grunn av svikt i morkaka. Så om du er usikker så anbefaler jeg heller en sjekk/telefon for mye enn en for lite!
Nathalie'i'magen Skrevet 22. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2010 Takk for tilbakemld! KAnskje jeg skal ta en tlf til dem i morgen og høre..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 bedre med en gang for mye enn en gang for lite:) De er der for deg, det er jobben deres:.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå