NostraStoria Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 gulpet til mini lukter skikkelig spy! En ekstremt sterk lukt som svir i nesen... Noen som har samme erfaringen? Andre mme vi har prøvd har ikke den ekle lukten. Pleier vanligvis å bruke Hipp, men sliter ofte med å få tak i den da den alltid er utsolgt og vi ikke kan kjøre rundt hele byen å finne den. Ser ut til at vi må få oss et lager med Hipp!!
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Har aldri brukt Småfolk, men vi bruker også Hipp. Har fått den Rema-butikken vi handler mest i til å sørge for at de alltid har Hipp i hyllene. Snakket med butikksjefen, og han var svært behjelpelig! Han ba meg faktisk si fra om det var flere varer jeg savnet.. Needless to say, -jeg handler nesten bare der nå! Bare et lite tips!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Knoll og Tott brukte Småfolk, Knoll reagerer som din mini, men ikke Tott, Så Tott fortsetter på Småfolk og Knoll på Hipp, ( Tott reagerer på Hipp) Ingen av de vil ha NAN
Hermanus Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Vi prøvde Småfolk mme i en dag, da var det slutt. Det luktet jo helt forferdelig, ordentlig spy. Og ikke bare hvis han gulpet, men også hvis man var uheldig å få en flekk.
Rampongi Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 ble mer gulp og piraten likte den heller ikke så godt, så vi har alltid masse hipp i skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå