MammaKos Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jordmoren mente jeg var 11+5, men jeg velger å følge legens termin frem til ordinær UL.. Hadde en veldig dårlig magefølelse før vi dro...Har vært i skremmende god form hele veien, MEN der var det full action!!! Var SÅÅÅ lettende og koselig å få hilse på den lille... Vi spurte om hun kunne antyde kjønnet, og hun sa at hvis hun skulle GJETTE tippet hun at det var en liten gutt... Hadde jo vært veldig koselig siden vi har en jente fra før Men tar jo ABSOLUTT dette ikke for et konkret svar Så nå går vi bare rundt og smiler etter den lykkelige nyheten om en frisk baby, også gleder jeg meg til å tusle over på 2.tri på søn!! <3
Snusky McClusky Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Så herlig! Det er så fælt å engste seg sånn i forkant, men desto deiligere når alt er i orden! Da jeg gikk gravid med datteren vår fikk vi vite hva kjønnet sannsynligvis var da jeg var kun 10+2, og det stemte, det! Gratulerer! Nå kan du slappe av og kose deg med den lille i magen! Så heldige dere er! :-)
MammaKos Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 Ja, hun sa jo at så tidlig ligger jo både guttenes og pikenes kjønnsorgan utenpå kroppen, men hun så etter hvilken vinkel det stod ut på.. (??) MEN, nå skal det jo sies at hun har jo 50% sjangse for å ha rett da, så oddsene er jo store, men hadde jo vært morro.. Hun skal visstnok være veldig dreven på dette med kjønn (Familieklinikken, Majorstuen) Ja, nå koser jeg meg VIRKELIG med krabaten i magen!! Syntes det er like spennende 2.gang selv om folk rundt meg skulle ha det til at det absolutt ikke var det Godt man er forskjellig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå