Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Tror jeg dør nå :-(, er så vondt at jeg ikke har ord. Har hatt diare i 3 dager nå, og i ettermiddag har det toppet seg skikkelig, har vært på i allefall 10 ganger, og det bare "fosser" ut, har ikke kontroll i det heletatt (sorry detaljer..). Er så vondt både i magen og i rumpa at jeg sitter bare å gråter når jeg er på do, dette er noe av det verste jeg har vært med på :-(. Prøver å drikke en del da, men er skikkelig slapp og svimmel. Kan ikke dra til legen, da jeg er alene hjemme med sønnen min, og ikke har noen som kan passe han, og ikke tør jeg å ut å kjøre når jeg er så svimmel heller. Noen tips til noe som funker raskt?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 En spiseskje potetmel landet i et glass vann. Kokt ris. Farris.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Så sant det ikke er noe alvorlig som feiler, så kan det være stoppende med blåbærsaft/ blande noen t skjeer potetmel og røre det ut i vann og drikke det. Smaker dritt, men hjelper faktisk. Tror nok i ditt tilfelle at jeg heller ville tatt en telefon til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå