Gå til innhold

Tar dere med bind og nettingtruser til sykehuset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

Jeg har begynt å tenke på pakking av sykehusbagen - og så lurer jeg på om dere tar med egne bind og underbukser til sykehuset? Har lest et sted at de anbefaler at man kjøper nettingtruser på apotek. Og hva slags bind tar dere evt. med? Vanlig "mensbind" eller av typen "Tena" (skrekk & gru)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar ikke med hverken truser eller bind, da man får det på sykehuset her. Men skjønner det slik at praksisen er litt forskjellig på forskjellige sykehus. Om du må kjøpe bind, så ville jeg gått for de største ja, man blør oftest MYE de første dagene. Stringtrusene kan du bare legge hjemme, så nettingtruser til de aller første dagene er nok også lurt :-) Nettingtrusene kan og lett klippes opp i skrittet og lages en slags "tubetopp" av, om denne fylles med fettvatt pakket inn i myk bommulsklut, har du supert varmeomslag for smertelindring ved melkespreng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har jeg pakket boxere nattbind vanlige bind truseinnlegg og ikke minst tena:)

man trenger nok ikke alle typene men noen blør mye andre lite:)

jeg personlig synes netting truser er helt forferdelig derfor har jeg med egne truser. men veit jeg kan få netting på sykehuset. men det er smak og behag og de fleste bruker vel det om de kan få:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går uansett rundt med et par bind og ekstra truse i veska for tiden siden det er så nærmt termin, men nettingtruser og de stooore bindene fikk jeg på sykehuset sist, så satser på det nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...