Gå til innhold

Noen som har prøvd go123?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min søster har gått på det,er litt usikker på hvor lenge,men det kan ikke være lenge for ho sier alt til meg, og hun sa det i dag.

gått ned 5 kilo.

Skrevet

Begynte på det i går så har ikke gått ned noe enda, men har trua etter at flere bekjente har sagt det fungerer:)

Det smaker ikke akkurat godt, men er spiselig og man blir jo faktisk ikke sulten:))

Skrevet

anonym 1931, det er tydelig at du begynte i går, for sulten blir man...tro meg..

og drit smaker det...

hvorfor ikke heller telle kalorier i vanlig mat???

er akkurat det samme...

kun det som teller, kalorier inn(mat) og kalorier ut(trening)

Skrevet

Du har jo tydeligvis prøvd det selv da 19.37, enda så dumt det er!

Hvorfor jeg ikke teller kalorier i vanlig mat i stedet skal du bare hoppe og drite i. Hvorfor blander du deg?

Diskusjonen var om noen har prøvd go123 ikke hva som er den beste måten å gå ned i vekt på.

Skrevet

Har ikke prøvd go123, men holder på med nutrilett. Drikker shake til frokost og kvelds og passer godt på hva jeg spiser resten av dagen. Tenker at vekten ikke kommer på med en gang jeg spiser vanlig igjen hvis jeg gjør det på denne måte. Går ned ca.1 - 1.5 kg i uken. Sakte, men sikkert :)

Skogsbærshaken og sjokoladeshaken smaker faktisk helt greit :)

Verdt et forsøk.

Skrevet

Har bestilt go123 nå :) Skal gå på den i ti uker, vil ned ti kilo.. Tror kanskje den passer meg fint, er glad i shakes og smoothies. Blir nok for det meste å erstatte frokost og lunsj, for det er der jeg har tendenser til å spise litt for mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...