Gjest Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 I dag fant de ut at lille tulla mi ligger i tverrleie, muligens med setet noe ned også. Skal på annen kontroll på sykehuset på mandag, men har ingen erfaring med dette. Legen sa at hun fint kan snu seg innen fødselen, men det er ingen garanti. Hun har ligget fint med hodet ned frem til nå. Pleier de ofte å snu seg rett vei på førstegangsfødende? Er jo bare i uke 32 da, men vet at hun har betydelig mindre plass. Magen ligger i øvre grense av den grønne skraverte feltet også.
termin 18.05.10 *overtid* Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jenta mi lå i tverrleie frem til uke 35. Og da plutselig snudde ho seg med hodet ned. Så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for enda. Men kjempe bra at de følger med deg.
2010 Mammaen Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Gutten vår snudde seg i uke 33, og det er ikke uvanlig at de snur seg i alle fall frem til uke 36 (og ofte etter det også!) så det er ingen grunn til å uroe deg, det er god tid enda. Det går nok helt fint :-)
JKM09 Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 mi tulle snudde seg ikke før i uke 34. da hadde hun ligget på tvers siden uke 25. så det går nok bra skal du se:)
Gjest Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Hei, Babyen i magen min snudde seg natta før kontroll i uke 36. Hehe. Jeg var kjempestressa de to siste ukene mine med baby i seteleie, nå er jeg bare glad. Prøv å ikke bekymre deg, den snur seg sikkert (vet at det er vanskelig, da).
Linchen Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Vi satser på at babyen din snur seg selv, ikke sant? Med min første var jeg inne til vending, og den ble vellykket:) Så det er alternativer. Lykke til!
ma-ho Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Hei dere som har babyen i tverrleie, er magen deres mye større en gjennomsnittet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå