Gå til innhold

Hvor kjøper dere klærne til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det med Cubus, Reflex og noe Name it og Lindex. Har kjøpt 3 ganger på finn og. De to gangene var jeg fornøyd fra den ene plassen, men litt delt fra den andre. Var flekker på uten at det ble sagt/skrevet. Venter ny pakke og er spent på den. Dere andre? Og har dere kjøpt på finn og blitt fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler klærne på name it, cubus, lindex og H&M.

har aldri handlet klær på finn før, og kommer mest sansynligvis aldri til å gjøre det heller. Jeg har venner som jeg arver noen klær av så resten av klærne jeg trenger vil jeg kjøpe nye :-)

Skrevet

hm, lindex, kapahl, name it. Handler svært sjeldent på cubus, for de har så dårlig med klær som passer minsten. Han er lang og slank, og cubusklærne er ofte så vide og posete på han.

Skrevet

Lindex, Hm og Cubus. :) Uteklær på Reflex. Kjøpte klær en gang på finn til henne før hun ble født, men har ikke gjort det siden.. 15 mnd.

Skrevet

HM, name it, røff&tøff, XXL..ellers liker jeg å sy klær, er litt kjekt å lage ting som ikke alle andre har for en billig penge.

Skrevet

Vi er så heldige at vi har arvet mye klær fra min nevø som er 1 år eldre enn vår sønn, så det er ganske lite vi har behøvd å kjøpe.

Men når vi kjøper noe er det oftest på hm og kappahl. Vi handler også noe name it.

Skrevet

Litt hm og zara, tante pose, polarn o pyret, martine, fru lyng og babyshop el barnas hus. Ellers mye i utlandet, veldig glad i nolita, juicy, emile e rose, ralph lauren.

Skrevet

arver klær. ellers er det spar kjøp og brukte klær det går i...

Skrevet

Jeg er heldig å arver masse flott tøy til jentene mine, men må jo kjøpe litt i tillegg.

Liker klærne til Kappalh. Sparkjøp har også mye fin og her kan man spare mye penger. Kjøper alt ull-undertøy der.

Når det gjelder yttertøy er jeg litt merkebevis. Går for Reimas luer. Synes de som er i ull, type "finlandshette aktig" er super. Og vinterdressen er det viktig at gir barnet go bevegelses frihet. Reflex, Troll og Reima går jeg nok for der.

Første vinterstøvlene til jentene var ecco, men de kom dårligst ut i test så nå går vi får coops billigstøvler som kommer mye bedre ut i test... :o)

Skrevet

Hovedsaklig Reflex og Barnas Hus, eller butikker som har samme merkene(Lego, Claire/Facts, Mexx, Reima o.l). Innimellom handler jeg på H&M og Name it også.

Skrevet

Hvor som helst. HM, cubus, benetton, nettbutikker, reflex...

Kjøpte mye klær til barna på Zara i Danmark. Ble ødelagt med en gang. HM har mye bedre kvalitet enn mange flotttere merker.

Skrevet

Her går det så og si bare i name it.

Men det er fordi det er den butikken som er her jeg bor, og har aldri tid til å dra noen annet sted.

Er veldig fornøyd med name it. Fine klær til en rimelig penge.

Skrevet

Tøy blir handlet på H&M, av og til Lindex men ikke så mye. Det blir handlet mest tøy på salg her i huset, så merkebutikker er jeg hvertfall ikke innom. Men jeg bryr meg ikke så mye igrunn hvor jeg kjøper tøy, men jeg må vite at det bare er bomull i tøyet siden hun ene har atopisk eksem og blir værre med syntetisk tøy, så da gjør jeg det enkelt og kjøper bomull til alle. Det synes jeg at jeg finner lettest på H&M, lindex er det også mye men litt mer syntetisk blandet inn, så der må jeg se på merkelappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...