*Stinemor* Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg var hos jordmor idag, og hadde 3 + på bakterier i urinen. Jordmor mente dette kan være på grunn av økt utflod, og at dette kan ha kommen med.... andre som har opplevd det samme..?
Mammaaaaaa Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Ja hadde det på tirsdag. Min jordmor meinte og at det kan være pga utflod, men skal komme med ny prøve i morgen.
*Stinemor* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 Hmm... kanskje jeg skal levere en urinprøve til dyrkning på legekontoret. hun sa jeg kunne ta med til neste time om 2 uker, men dette er jo lenge...
Har 2 jenter Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Jeg hadde også det. Den ble sendt inn til dyrking, og det ble oppdaget at jeg har bakterie GBS (tror jeg det het) i urinen. Ble satt på antibiotika og den er nå borte. Men hvis den blusser opp igjen kan det hende at jeg må få antibiotika under fødeselen og babyen etter. Så er veldig glad for at urinene min ble sjekket ordentilig og at bakterien ble oppdaget.
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 jeg hadde 1 på bakterie og 2 i blodspor... syns det i seg selv hørtes skummelt ut, men var vist ikke farlig..
Har 2 jenter Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Tror jeg hadde utslag på 4+ da det ble oppdaget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå