Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Nå i disse dager,når alle konfirmerer seg så har jeg begynt å tenke på neste år.. Jeg har en søn fra før av som skal konfirmeres neste år. Han bor hos meg og den andre delen av familien hans bor fire timer unna med bil. Vi har aldri hatt godt forhold til de. Det har vært både turbulente og ubehagelige opplevelser på veien(som det fort kan bli i enkelte situasjoner når man er sterkt uenig om barnets beste)..og jeg ønsker ikke at de skal komme,det er kun besteforeldrene og barnefaren til min sønn som vi har sett de siste elleve årene..For meg føler jeg det er unaturlig å invitere alle de vi faktisk ikke kjenner..men hva mener dere,går det ann å utelukke de? Sønnen min er ganske lojal og vil ikke utsøtte noen. det er vanskelig å få hans egentlige ønsker fram. han er en tenker
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Du har to alternativer slik som jeg ser det. 1. Inviter kun far og besteforeldre, men da er det også naturlig at du tar en større del av kostnaden. 2. La far og hans slekt holde et eget selskap. Hør med far og bli enige.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Har han samvær med bf? Er mulig å ha 2 komfirmasjoner.. Det måtte kusinen min, nå var det litt pga at begge familiene er ganske store og da.. Ellers så må man jo ikke invitere alt som kryper og går av slektninger. Kan jo bare invitere bf og besteforeldrene..
-Hengebuksvinet- Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Man bør spise mange kameler, og gjerne sluke dem mothårs også. så lenge dette er til det beste for barna. Viktige spørsmål blir her: Er dette folk som kan finne på å lage styr/uhygge i selskapet? Er de en del av guttens liv? Har de noen kontakt? Er der søskenbarn? Som det kan være fint å oppta kontakten med? Har slektningene behandlet sønnen din dårlig? Jeg synes du skal ha veldig god grunn for å ikke invitere. Jeg har ikke sett en del av slektningene til eksen på 10 år, men kommer uansett til åp invitere dem om et par år.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 De kommer ikke til å betale en eneste krone om de kommer. De har hvertfall til dags dato aldri betalt for noe. det er kontakt,annenhver påske og jul og innimellom ellers i året. Barnefar kan jeg ikke snakke med. Jeg TROR han hadde ment ca at jeg skulle invitert alle han vil skal være der og fremdeles selv ikke betale ei krone... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå