Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg er i uke 31 og fikk i dag vite at jeg har svangerskapsdiabetes :( Er det noen andre her som har det? lurer sånn på hvordan det vil gå med barnet.. Er kjempe redd for at hun skal ta skade av det. Har selvfølgelig kuttet ut sukker å alt det etter de mistenkte at jeg kunne ha det, men er alikavel redd for at hun skal bli for stor slik at fødselen blir satt i gang tidligere eller om jeg må ta keisersnitt. Noen som vet noe om dette eller har/hatt det selv? Har ikke fått vite noe særlig om dette ennå siden jeg ikke har vært oppe på kk på Haukeland ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg hadde dette sist og du trenger ikke å bekymre deg.. Så lenge du følger de retningslinjene du får angående kosthold så går dette helt fint! =) Jeg fødte min jente 15 dager etter termin sist og hun veide da 4000gram, så ikke noe voldsomt stor..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Du får kjempefin oppfølging og vekstestimering.

Selv hadde jeg det forrige gangen. Levde veldig sunt hele svangerskapet før jeg visste det også. MEN vær obs på at mye frukt ikke er bra heller pga druesukker.

Jenta mi var 3140 når hun kom til verden 5 uker før termin. Var ikke derfor hun ble tatt med ks da, men alt var vel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...