Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Når jeg hadde dusjet og ordnet meg, sprayet jeg håret mitt med hårspray, mens datteren min på 4 mnd lå på et pledd på gulvet, rett etter på begynte hun å hylskrike. Var det pga hårsprayen? Kan det være farlig gass for babyer?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Kan jo være at hun fikk litt av sprayen i øynene og det kan jo svi litt. Tviler på hun skulle begynne å skrike av selve gassen.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Vet ikke om det er direkte farlig, men ubehagelig er det hvertfall, og om du puster det inn med munnen så smaker det GRUSOMT!!! Fikk hosteannfall en gang jeg sprayet håret, og det anbefales ikke....
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Leste på klikk at man helst ikke skal bruke håspray og lignende når man er i nærheten av barn. De er såå små og "tåler" mindre av de gassene som ikke er bra for kroppen. Ozon på bakkenivå er ikke bra. Hun har ikke tatt skade av det en gang, men om man jevlig gjør det så er det ikke bra. Har gjort det selv en del ganger før jeg leste artikkelen om det
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 ER DU HELT GAL?? Det er kjempefarlig azza! Man kan ikke bruke hårspray i det hele tatt når man har barn under skolealder, når du har sprayet håret og barnet lukter på håret ditt kan de DØ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå