Prish Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hvor lenge skal man rocke hver dag og hvor lang tid tar det før det synes? Jeg har hentet rockeringen min i dag og skal sette i gang nå!
Gjest Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 med min fulgte det med "bruksannvisning" der det sto litt om det å begynne med rockering og kor lenge ein skulle trene i starten. Etter som magen venner seg til den kan ein auke. Trur ein 10min dagleg er passe, men ein kan gjerne halde på lengre om ein har lyst:) Hugsar ikkje kor lang tid det tok før det syntest...min har ikkje blitt brukt på ei stund grunna skulegang og plassmangel:P
Prish Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 Ja man er nødt til å ha god plass når man skal trene rockering. Takk for svar!
kokosyklus Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 jeg rocket litt i fire ukers tid og RESULTATER i mengder:) brukte rockeringen som en del av sirkeltrening. eller bare 10 minutter år magen var blitt vant til det! Et lite tips er å varme opp kroppen før du rocker. da gjør den ikke så vondt når du setter igang. Jeg trener pilates i 20 min først eller bare hopper meg varm etc. varm opp i 5 min så kan du rocke deg flat og smidig:)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Det står vel i bruksanvisningen? Mener det er maks 1-2 minutter pr dag første uken, så maks 5 min andre uken, 10 min tredje uken og så opp til 20 min 3 ganger daglig etter det. Jeg har lagt meg på 10 min 4-5 dager i uken, glemmer det altfor ofte :-/ Men, har gått ned ca 3 cm om midjen siden jeg begynte å rocke igjen for et par uker siden. Sist gang jeg holdt på, før jeg ble gravid med vesla gikk jeg ned en 7-8 cm om midjen på et par mnd og kjente tydelig at mage og ryggmusklene ble mye sterkere. Har tatt mye sit-ups i mitt liv, men de har ikke samme effekt som rockeringen synes jeg. Lykke til :-)
Prish Skrevet 23. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2010 Jeg fikk rockeringen i går og rocket i tilsammen 5 min. I dag er jeg gul og blå pluss at jeg er kjempe støl. Uansett digger jeg rockeringen ;o) Jeg hater sit-ups...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå