judianna Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Føler som den ene etter den andre april jenter " forsvinner " her . . Jeg har 2 dager igjen til termin , men har en følelse at jeg går over termin ja. . hmm . . føler meg veldig klar til å se babyen min nå snart :-)
Trudelutt_ Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Sitter her enda jeg også med samme følelse som deg ( føler alle andre har fått ) å når de med termin i Mai også begynner å skrive at de har født da kjenner jeg panikken ta meg . Vil så jerne ha d ovestått nå .
Lfpm Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Da er vi noen igjen her da... Har termin om en uke og venter i spenning hver eneste dag. Hehe.
Vesla222 Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Har termin i dag, kommer sikkert til å være her en stund enda ja... Håper han snart vil komme ut og hilse på
Brenda med 2 ute Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Jepp, ruger enda =) Roen har kommet over meg og jeg bare slapper av og gjør minst mulig egentlig. Starten er tøff og nå har vi ei fra før så hvile trengs. Termin om en uke i dag. Da skal jeg inn på Ullevål for vurdering. Stor baby i magen så de skal strippe og ordne litt da sa de. Lykke til! Snart har vi alle en fødselshistorie å legge ut =)
<3baby i magen<3 Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Jeg har termin til mandag, og det ser ikke ut til at baby vil ut noe før den tid.... Men jeg har temmelig press på bekkenet, så jeg gleder meg til å få fødselen overstått:)
vero:o) Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 ja jeg er 5 dager over.er dritt lei nå....føler alle har fått før meg ... men sånt er det vell bare...gikk 12 dager over med førstemann.. det nekter jeg denne gang altså...!
twoboys & a girl Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 6 dager til terminen, men er så sliten å lei nå. Gikk 9 dager over med første så kan måtte vente til langt ut i mai....
Chisme Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 er her fremdeles... termin i dag, men ser nok på overtid nå gitt.. blæh.. max 2 uker igjen nå da:)
stinis1973 Skrevet 22. april 2010 #10 Skrevet 22. april 2010 VENTER OG VENTER jeg også... term mand og blir satt i gang kl 830 hvis ikke noe skjer innen helga. spennende nå når det er så nært:)
Ladybug~N&E Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 enda en som venter;) har termin om 6dager men tenker nok at jeg går litt over. har ikke store babyen i magen heller så det gjør vel ingenting. men er lov å være utålmodig fordet! har jo vært gravid i en evighet!!!! men hun kommer når hun kommer. jeg hviler og koser meg med de siste forberedelsene for er jo uansett ikke lenge til det store skjer;)
megoglille Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 Jeg har termin 30.april, så det kan vel fort bli i mai også..gikk 4 dager over med første. Begynner å bli litt utålmodig nå, har blitt lurt et par ganger og trodd at noe var på gang, men jeg må vel bare roe ned, er jo tross alt 8 dager igjen til termin.. :-)
Humlesnurr Skrevet 22. april 2010 #13 Skrevet 22. april 2010 Fortsatt her, fire dager over termin. I gang med igangsetting, men lite effekt så langt. Blir innlagt i morgen, for flere tabletter. Det skjer vel noe ganske snart da....
Victoria Everglot Skrevet 22. april 2010 #14 Skrevet 22. april 2010 Hei på dere, april-jenter! Jeg har termin på tirsdag, 27. Ble strippet i går, men ikke noe skikkelig på gang ennå. Håper han gjør det igjen når jeg skal dit i morgen tidlig... Er veldig klar for å bli ferdig nå! Sender dere masser av fødestøv, jenter ********************************
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 22. april 2010 #15 Skrevet 22. april 2010 termin på mandag jeg også.. sitter her uten noen tegn til action;P har menssmerter og mye nedpress, men det hjelper jo ikke..! 1gangs, så kjenner att jeg føler meg litt uforberedt! men er veeeldig klar for att lillegutt skal komme ut nå selvom jeg hele tiden har vært klar på att 10mai er siste dagen, ikke 26april.. men litt vanskelig nå som terminen nærmer seg;P har time hos jordmor på mandag, håper hun kan sjekke modning og evt strippe.. men vet ikke om de gjør sånn på helestasjonen!?
Surprice, surprice, surprice.. Skrevet 22. april 2010 #16 Skrevet 22. april 2010 Jeg hadde termin på tirsdag som var... Minus 2 dager. I dag ringte de fra sykehuset og lurte på om jeg ville komme på overtidskontroll i morgen YEEEEEEEES, kunne jeg bare svare på det Håper at de finner ut at de vil sette meg i gang.....ihvertfall strippe litt....
Ccathrine Skrevet 22. april 2010 #17 Skrevet 22. april 2010 Har termin på lørdag. Iste tok sambo fram bilstolen og basen for å finne ut hvordan dette funker sammen, og kom fram til at han var glad han testet det uten baby først. Å jeg fikk meg en god latter. Sambo har også gått å kakket på magen min siden tirsdag og spurt om han ikke har tenkt å komme ut snart. Selv er jeg dritt lei og tenker bare "kanskje inatt?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå