Gå til innhold

Noen som vil se på meg?kan se tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når jeg blir gravid,har bestemt oss for og prøve om ca 8uker.Hvilket kjønn og får jeg mange barn..gjerne alt annet dere også får opp.

Jeg 28april 82

han 10januar 81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sendt deg en pm:)

Skrevet

Heisann Aurora;)

hvordan står d til med deg og dine?? lenge siden sist....

Får opp at du kan bli gravid i juni men siden dere skal vente 8 uker så føler jeg vel mest på august....tror du får ei jente neste gang...

Er du litt sliten? føler mass energi rundt deg, men også at du er sliten....ser ut som du har mye å styre med...føler at d er ganske fint og avbalansert mellom deg og din mann....er liksom ikke den store forelskelsen om dagen, men det er fort gløden kommer om dere setter av litt tid til d...Får ikke opp så mye annet nå...

Men om du har tid og ork, så vil jeg gjerne at du ser på når jeg blir gravid og kjønn og hva du får opp rundt meg og jobb....

Klem;)

Skrevet

Hei,ja lenge siden sist.Her er alt bra.Håper alt er bra med deg og..føler at det er bra til deg.Er jo litt sliten,hat jo en på 2 og en på 3 år og er i full jobb så det er jo en del og henge fingrene i.Er ikke nyforelsket men kjærligheten er der..gift og alt.

Får opp 2 barn på deg ett av hvert kjønn...er det jente du har fra før?

Får opp masse posetiv energi rundt deg.Får ikke opp så mye ang jobb,annet enn å ta et valg.

Skrevet

tror du jeg er gravid nå???

har en gutt fra før...

takk;)

klem

Skrevet

da er det nok ei jente som kommer veldig snart nå.Får opp at du ikke er gravid nå,men rundt juli

Skrevet

kan du spå meg??

blir eg gravid snart??? jente eller gutt??

er født 060784 han 040778

Skrevet

stratosen er innboksen din full?? fekk ikkje sendt deg pm

Skrevet

har sendt deg en pm trebarnsmamma84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...