Gå til innhold

Jeg er ikke så flink til å glemme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen gjør noe jeg blir lei meg for, fornærmet over, eller såret av, greier jeg ikke å glemme at de har gjort dette mot meg. Det ligger i bakhodet hver gang jeg snakker med dem.

Jeg prøver å glemme og late som ingenting, men selv om vi har snakket om ting og skværet opp, har jeg ikke lenger lyst å ha så mye kontakt med en venninne, f.eks.

Greier dere å virkelig tilgi og glemme at dere er blitt såret av noen dere stolte på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt flinkere med åra, men har vært slik, ja.

Det spørs vel hvor alvorlig saken har vært, men har vedkommende bedt om unnskyldning så går det som regel bra etter en stund.

Skrevet

Spørs hvor grov fornærmelsen er. Jeg har en venninne som støtt og stadig kan komme med fornærmende kommentarer, men etter noen dager tilgir jeg likevel siden vi er barndomsvenninner og jeg vet hun sliter med ting.

En annen venninne brøt en viktig avtale og løy for meg om ting i forbindelse med denne avtalen. Det er snart 2 år siden, og jeg klarer fortsatt ikke å tilgi henne. Vi er fortsatt "venner", men jeg tar aldri kontakt med henne mer, kun hun med meg.

Skrevet

Jeg er helt lik deg og det hjelper ikke å bli eldre.. jeg husker stadig hendelser der jeg er blitt fornærma. Problemet mitt er ikke at noen gjøre meg vondt, men at jeg sjelden ikke kommer på hva jeg skal si før etter at episoden er over.. blir litt teit å komme med motspillet flere dager etterpå, så da går jeg og irriterer meg over det i stedet.. snakk om waste of time..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...