NostraStoria Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 stangselleri og peanøttsmør! Tar jeg helt feil eller? Godt er det hvertfall!..og sunt fett i "dip'en".
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Kan ikke forstå at peanøttsmør er særlig sunt nei
NostraStoria Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 ..ikke supersunt kanskje, men peanøttsmør har faktisk en del sunt fett - tenker i stedet for å spise sjokolade o.l.. eller??
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Du skal lete lenge før du finner noe som er så fett og kaloririkt som peanøttsmør! :-) Ja, det er sunt fett, men det er mer kalorier enn i melkesjokolade.... 50 g peanøttsmør 312 kcal 50 g melkesjokolade 267 kcal
NostraStoria Skrevet 22. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2010 iiiik! Syns det er synd at alt som er godt er så usunt! Her har jeg lurt meg selv til å prøve å tro at det var bedre enn å spise snop...men nå er det ut med peanøttsmøret (hadde d bare denne ene gangen) og inn med sjokoladen, haha!
erteposen + 4 Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Det er svært kaloririkt med peanøttsmør. 3 toppa ss er rundt 400 kalorier, nesten det samme som en sunn middag:)
erteposen + 4 Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Nøtter er jo sunt, men en skal ikke ha store mengder. 5-7 nøtter pr. dag. Der finnes også nøttesmør som er mindre sukker i, men olje vil alltid være der:) Mager kesam med sitron, salt, litt sukker, pepper, paprika, spisskummin og chilli er topp.
NostraStoria Skrevet 22. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2010 Hørtes godt ut erteposen! Takk for tips! Stangsellerien i seg selv er jo sunn, bare synd å ødelegge det med det gode peanøttsmøret Så dette må jo prøves ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå