Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Men tanken på fødsel er grusom.. Vet ikke om jeg tør! Hadde en lang fødsel sist, men det gikk helt bra alt sammen. Allikevel er dette så skremmende! Mange som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg hadde også en laaaaang, men normal fødsel med førstemann. Allikevel var det barseltiden som skremte meg (hadde nok en depresjon de første to mndr. etter fødsel), selv om jeg innerst inne hele veien var innstilt på at nr. 1 ikke skulle forbli enebarn... Nå er jeg to-barns-mor, lykkelig sådan, men det skulle gå nesten 5 år mellom de to fødslene. Den siste fødselen gikk veldig fort og greit, og barseltiden ble også mye bedre for meg denne gangen. Visste litt mere hva jeg gikk til, tenker jeg vi sier om det! Lykke til med en evt. nr. 2 du også!! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Ja, jeg er livredd for å bli gravid rett og slett fordi tanken på en fødsel skremmer meg. Jeg orker ikke flere fødsler, så det blir ikke flere barn i vår familie. Men jeg har to barn, så jeg syns jeg har formert meg nok! Har funnet en ny mann som er barnløs, men han får ikke barn med meg ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå