<3D<3 Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 sønnen min har blitt helt utrolig klengete i det siste ! til å begynne med så var det veldig koselig, men nå begynner det å bli veldig slitsomt:/ pappaen får ikke lov til å gjøre noen ting, og jeg må omtrent gå å bære på han hele tida.. han er snart to år og har til nå vært en veldig tillitsfull og åpen gutt ! han var hos foreldrene mine i helga, og da hedde det gått kjempe fint, så tydeligvis går det greit når jeg ikke er der, men med en gang han ser meg så begynner sutringen:P jeg regner jo med at det bare er en periode, og som sagt så er det koselig at han er så glad i meg, men er det noen som har barn som har oppført seg sånn i perioder? =)
Pinklady og Amalie Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 dattra vår har både mamma perioder og pappa perioder. erfaringen min tilsir at det går over. fryktelig slitsomt når det pågår syns jeg. Får ikke gjort noe som helst. Men jeg lar henne ikke bestemme hvem som skal stelle og legge og smøre maten osv. hunne r pent nødt å ta i mot hjelp av den av oss som er "ledig":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå