Gå til innhold

redebyggingen har slått til for fult


lure

Anbefalte innlegg

Vi har arvet en del tøy, så nå gikk det i vaskemaskinen, så kan jeg sortere litt størrelser og legge det i skuffer. Det samme med trekk til vippestol,bilsete,babybjørn vi har arvet. Slenger bare et teppe over så er det liksom klart hehe, og enda er det leeeeeenge til den lille kommer :)

 

Flere som har det sånn ? Må liksom bare ordne litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikkje begynt med klaer og utstyr endaa, men huset skal faa seg ein ansiktsloefting... Litt for mange prosjekt paa gang, men no vil eg ha det ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Jeg har mer enn nok med jobb og en gutt på snart 2. Får ta redebyggingen i sommerferien:) Tenker i alle fall å hente opp alt av klær og utstyr fra kjelleren og sortere/vaske etterhvert. Og sikker kjøpe litt nytt for kosens skyld.

 

Føler alt er så lenge til jeg. Er jo et helt halvt år til nurket kommer:) Men samtidig vet jeg av erfaring at det går fortere enn man tror... Hmmm, fikk egentlig lyst til å begynne å ordne litt nå. Hehe, blir påvirket til det ene og andre i slike forum gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har redebyggingen slått til for fult, og det skjedde allerede i uke 15.

Har handla noe, sånn som bilsete og litt småtteri. Ser på vogn, men vet ikke helt hva jeg skal velge enda, for jeg vet ikke kjønnet enda.

Har også funnet igjen en uro, stellekomode, klær og det meste som jeg har etter de to andre frøknene her! :)

Jeg kjøper inn og pakker opp og vaske selv om jeg vet at vi skal flytte, mest sansynelig innen 1 måned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig nok med en 2 åring i huset og full jobb :) Men har jo begynt litt forsiktig med planlegging av rommet ol.

 

Har kjøpt en gammel skuvseng fra 1930 som jeg skal pusse opp neste helg kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...