Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen på 6 uker smiler ikke enda, kjenner jeg begynner å bli bekymra. Han er våken og følger med, men gråter for det meste, ingen smiling...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yngstemann hos oss smilte fra hun var en 4-5 uker tror jeg. Husker iallefall at hun lo da hun var 10 uker, og det var det mange som bemerket at var tidlig.

Hvis gutten din er våken og følger med som du skriver, så er det sikkert ikke noe i veien med ham. Babyer er slett ikke like, vettu.

:-)

Skrevet

Førstemann var 11 uker, men hun er født 8 uker før tiden

Andremann var 8 uker..

Litt trege mine, men guuu så herlig det er når det endelig kommer!! :-)

Og du.. Lillebror her gråt masse da han var våken frem til han begynte å smile..

Skrevet

Lillemor begynte å smile når hun var rundt to uker gammel, hun har vært en munter villmann siden dag en ;)

Minstejenta begynte å smile for to uker siden, da var hun seks uker gammel. Hun er en slapp liten sovejente :)

Skrevet

Begge gutta mine var ca 6 uker da de begynte å smile. Lillebror er nå snart 4 mnd, og har akkurat begynt å le skikkelig! En veldig smittsom nydelig latter! Herlig!

Skrevet

Mener han var rundt 4 uker...begynte med noen smil, nå smiler han mye og ler (uten så mye lyd enda da).

Ikke stress over det, det kommer!

Skrevet

Takk for svar. Skal prøve å ikke bekymre meg, han er født nesten 3 uker før termin så kanskje derfor. Gleder meg uandett masse til å se han smile:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...