Gå til innhold

Mamma? Hvorfor skilte mommo og morfar seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor er ikke morfar pappa til Tante xx og onkel xx?

Vanskelig å svare på egentlig... Jeg og bf er skilt, så h*n vet at det ikke alltid er voksne som kan leve sammen. Men skal man alltid si sannheten? Min far var voldelig, trua mamma med våpen, truet med å skyte seg selv, kjørte med meg og broren min i fylla osv...

Neida, mommo og morfar ville bare ikke være kjærester lengre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de ikke ville være kjærester lenger er vel sant det?

Selvsagt skal du ikke utbrodere denslags detaljer for en liten unge når det ikke er noe behov for det.

Skrevet

Signerer pila.

Ellers er det faktisk lov å si "vet ikke" noen ganger, også!

Skrevet

Ja, det er lov, men h*n gir seg ikke med det.

Jeg sa bare at de ikke ville være kjærester lengre, akkurat som jeg og pappa. Og det var helt greit... Blir litt "satt ut" når de kommer med sånne spørsmål...

HI

Skrevet

Haha, blir du satt ut av det så får du et problem etterhvert. Det er helt vanlig at de spør hvorfor ditt og hvorfor datt. Kan hende du må svare på det samme mange ganger også.

hva skal du si når de spør hvorfor noen dør, hvorfor vi graver ned en person, hvorfor noen er tjukk, hvorfor spiser vi kylling og er det ordentlig kylling, sånn som vi klappet på bondegården? Hvorfor er du slem med pappaen min (når han var sinnsykt frekk, men var det med et smil...) og hvorfor en hel hang med andre ting:) Bare å forberede seg, og vite at man ikke trenger å utbrodere hverken om kyllingens skjebne, skilsmissen eller frekkheter mellom voksne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...