Gå til innhold

Spørsmål angående det å sprute...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjedd noen ganger i livet mitt at det har blitt mye våtere enn normalt rundt oss når vi har hatt sex, men jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det. Har prøvd å massere g-punktet selv, men aldri hatt noen effekt. Mannen har prøvd litt, og jeg har blitt veldig våt, men aldri noen ordentlig sprut.

I helgen våknet jeg kåt på søndags morgen og krøp inntil mannen for å få litt kos. Han har et vondt sår / rift etter forrige gang vi hadde sex, så han hadde ikke lyst, men begynte å ta på meg i stedet. Det var fantastisk godt, uten at jeg helt fikk med meg hva han gjorde. Han fikk meg til å sprute flere ganger, ordentlig fontene, jeg så spruten selv om jeg lå flatt på ryggen, så både han, jeg, og en stor flekk på lakenet var helt gjennomvått.

Dette har jeg lyst til å oppleve igjen, har vært kjempekåt de siste dagene, og har lyst til å eksperimentere på egenhånd, men jeg får ikke mine egne fingre i riktig posisjon. og jeg klarer heller ikke å stimulere hardt nok med vibrator. Hvordan gjør dere dette uten hjelp av partner??? Setter stor pris på alle råd og tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...