fastelavens_bolla! Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 er i uke 30 nå, og syns magen har sunket ned alt, og kjenner til tider litt press i underlivet. betyr det at barnet har snudd seg med hode ned alt? er ikke dette litt tidlig? blir lett bekymret så da lurer jeg veldig. kjenner liv hver dag.
blomst2 Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Hei! Jeg er også i uke 30, og føler press nedover + at magen virker "lavere" enn hva den har vært.. Kjenner også liv hver dag.. men har vansker med å forstå hvor og hvordan beibien ligger ... Jeg har i tillegg ofte kynnere (altså ikke ubehag.. bare at magen blir stein hard)... jeg tenker bare at "så lenge at vannet ikke går enda" . Trur nok det er normalt jeg, er jo så forskjellig fra gravid til gravid .
2010 Mammaen Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Normalt at magen forandrer seg litt dersom barnet snur seg med hodet ned. Kan virke som den blir et hakk lavere av og til. Det er også helt normalt at det skjer rundt uke 30, selv om det overhodet ikke er noen fødsel på gang på leeenge enda :-) Ikke noe å bekymre seg for med andre ord!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 aah, nå begynner jeg å skjønne.. hehe.. Jeg er i slutten av uke 31 og har syntes at magen aldeles ikke er så "høy" som den gjerne burde ha vært..Og mannen har kommentert at magen var lav..Har vært slik i 2-3 uker nå.. Og det stemmer jo ganske godt med når baby la seg med hodet ned. jeg har sittet og sett i boka og der viser de bilde av hvor høy livmoren er, og at den ikke synker før rundt uke 38.. Syntes det var litt merkelig, og tenkte at jeg gjerne bare så feil på magen min.. Men da forstår jeg en god del mer;)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Magen vil synke gradvis etter uke 30 uten at det betyr fødsel. Nedpress har jeg hatt i minst seks uker, og har ikke født enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå