Gå til innhold

Jævla nsb!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på en vogn, skulle ta toget - tar ALDRI toget. Og thats a never. Bare nå som jeg er uten bil.

Så sto jeg og ventet på at konduktøren skulle komme. Stasjonen jeg går på fra har ikke billettautomat så at jeg må betale 20 kroner ekstra er jeg allerede smertelig klar over. Men jeg må sååå tisse. Så jeg går i neste vogn og tisser. Og på vei tilbake til den vognen jeg egentlig var på møter jeg konduktøren som spør om jeg har billett. Jeg sier nei jeg skulle kjøpe. Ja det sier de alle sier hun. Jeg har vært på do sier jeg. Jaha liksom. Så ble det mye om og men. Men jeg fikk bot. Fordi jeg hadde vært og tisset i månedskortvognen. faen ass.

kan jeg klage?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Nei. På hva da, blære som ei peanøtt?

Skrevet

Nei, du har ikke mye klagerett her.

Det er ditt ansvar som reisende å sette deg inn i hvilken vogn du skal sette deg i, samme gjelder med billetten. Det er faktisk et vanlig problem for nsb at folk lurer seg inn i månedsvognen og på toalettet under kontroll.

Skrevet

Seriøst! Jeg er høygravid!!! Jeg MÅTTE tisse. Jeg visste ikke at det var sånn jeg!

Skrevet

jeg hadde prøvd å klage. Du kommer iallefall ingen vei om du ikke prøver.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal man klage på at man ikke har gjort det man skulle? Det er da ikke nsb sin feil.

Skrevet

Du har vel fint kunne ha betalt billetten først. Siden kondoktøren var i nærheten. Du hadde tid til å gå i en ny vogn for å tisse.

Jeg er gravid selv, og vet hvordan det er med blærekapasiteten. Derfor legger jeg inn do-besøk FØR jeg skal ut å farte men tog/buss etc.

Skrevet

Hun var ikke på vognen min. Nå skal jeg forklare

hun kom fra vognen som er før månedskortvognen. Altså på vei til vognen jeg hadde VÆRt i

Skrevet

hvorfor ikke. Er jo kjedelig å betale masse penger på noe som man ikke med intensjon har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...