Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg er ny her og skal ha mine barn pluss bonusbarn i morgen og det har ikke blitt meldt særlig godt vær. Noen som har ideer til hva vi kan finne på?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Alder? Bor bonusbarna i Oslo til vanlig eller blir de som "turister" å regne?
Lunapuna1985 Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 ta på dere regntøy og gå en tur i frognerparken??
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Hele gjengen er turister inkl meg selv hihi. føler meg ikke helt hjemme på Smestad ennå nei Alder er 3, 5, 6 og 8
Gjest ->>- Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Frognerparken om tolerabelt vær, Teknisk museum om ikke (det er på Kjelsås, men ok offentlig transport og parkering).
Gjest Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Ta banen til majorstua og tusle rundt i frognerparken. Dra til Tøyen og besøke museumene som ligger der eller botanisk hage. Ta turen til childplanet.no
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Teknisk museum er en super ide:) Er ikke kjedelig for de minste? Er helt klart noe bra for de største 2 HI
Gjest ->>- Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Nah. Underetasjen på Teknisk er finfin fra ett år og oppover. Lenger oppe er det fly og helikoptre og lokomotiv og biler for de transportinteresserte toåringene, og masse telefoner man kan herje med. Funker fett fra 1-13 år omtrent.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Tusen takk for gode råd Jeg tror det blir teknisk museum hvis ikke bonusbarna har vært der. Vi var en tur ute i går og gikk mot Frognerparken og det er utrolig flott men i regn tror jeg ikke vi tar den turen. Fikk nettopp vite at jeg får ha bilen til gubben så da blir det helt topp.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #10 Skrevet 22. april 2010 Hva med å ta med alle barna til oslo lekeland? Det er noe som er kjempegøy for alle barna.. til og med deg;)) hehe.. vi storkoser oss der hver gang vi er der!! her er en link: http://www.oslolekeland.no/?side=startside Men vær oppspå at den ikke åpner før kl 16:00 i hverdager.. Den ligger like ved grorud,stovner og haugen Ellers så finnes Hurlumheihuset på 2000kvm med masse lek og morro. Og det ligger på sofiemyr nær kolbotn.Og det åpner kl 11:00 på hverdager. ;D Da kan dere ta 83 bussen fra solliplass og bort til idrettparken på sofiemyr.. så er dere der ;D Buss 81 A og B går også fra solliplass og til idrettparken på sofiemyr. Og så vidt jeg vet så er det billigere inngang på hurlumheihuset enn det er i oslolekeland. ;D link: http://hurlumheihuset.no/public/lek.php Kos dere!! ;D
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Har du bil? Ev. kan du dra på HoppeLoppeLand på Grini (Bærum). Rett over grensa fra Oslo! Der er det gøy for ALLE!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 Så akkurat at du får låne bil. Det er kortere til HoppeLoppeLand enn Hurlumheihuset, men det er omtrent tilsvarende steder. Og HoppeLoppeLand tror jeg åpner tidlig Kos dere hvor enn dere drar!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #13 Skrevet 22. april 2010 Eller hvamed Hopp i havet? på sagene... kjempeartig der... sjekk det ut.. : http://www.hoppihavet.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå