Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Har vært 100% sykmeldt et par uker. Er 22 uker på vei. Skal straks til legen og må da ta stilling til videre opplegg. Kjenner at formen er litt bedre nå, men det skyldes sikkert at jeg nå får anledning til å slappe av. Når ejg jobber må jeg opp kl 5 om morgenen og er hjemme kl 17 på ettermiddagen. Jeg har barn fra før, og eneste anledning til å slappe av nå er på dagtid. Blir lange uker frem til fødselen å bare være hjemme, men samtidg har jeg mye husarbeid å ta tak i. Huff... Samvittigheten er i grunn det som det står på...
Gjest ->>- Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 At du har mye husarbeid burde ikke ha noe med saken å gjøre. Dersom du føler deg i form til å jobbe, høres det jo ut som en god ide å gjøre nettopp det, og så heller kontakte legen igjen og be om ny sykmelding dersom du ser at det ikke fungerer. Eventuelt forsøke deg på gradert sykmelding?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Nå vet jeg ikke hva du jobber med, men aktiv sykemelding er jo alltids en mulighet.. Og gradert sykemelding.. Da kommer du deg ut, men sliter deg ikke så ut som du ville gjort om du hadde jobbet fullt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå