Fødeklar med stor F Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Dere som har hatt svangerskapsforgiftning og har hatt dette symptomet som nevnt i overskriften, hvordan har det vært? Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning for 3 år siden, og fikk da litt prikking for øynene. Jeg vet ikke om dette hadde med svangerskapsforgiftnngen eller om jeg rett og slett lå for lenge på sykehuset at jeg ble litt lyssky (for prikkene kommer tydeligere når det er sterkt lys) Jeg har hatt disse prikkene i ettertid, også mellom svangerskapene, nå er jeg i uke 35 og synes de har blitt verre. Særlig når jeg sitter foran pcèn er de fremtredende... Hvordan er deres erfaring med dette?
stripete sjiraff Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg opplever slik prikking av og til hvis jeg er veldig sliten, har sett veldig lenge på en skjerm, har vært i kraftig lys og kommer inn i et mørkere rom eller lukker øynene f.eks. Har aldri vært noe sykdom eller lignende knyttet til det, men ser på det som et tegn fra øynene om at de trenger litt hvile. Hvis jeg bare overser det og fortsetter med det jeg gjør, så kan jeg få vondt i hodet, så jeg tar en liten pause og drikker litt vann når jeg opplever slikt. Vet ikke om det akuratt var svar på det du lurte på da...
Fødeklar med stor F Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 Det kan jo rett og slett være derfor også, at øynene trenger hvile..Men det er der liksom selv om jeg ikke er sliten, det kommer bare ut av det blå..Men det er sikkert ikke noe med svangerskapsforgiftning å gjøre:) Takk for svar hvertfall : =)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Jeg har det også slik, men jeg har lavt bt da, og har gått ut ifra at det var grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå