Gå til innhold

Er det flere som er på overtid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fire dager på overtid her:) Ble strippet i går, og blitt satt igang med en tablett idag. Også dette uten noen større virkning. Håper modning skjer i det stille da selvsagt, men ingen rier. Blir lagt inn i morgen for mer intens igangsetting med flere tabletter. Dette grunnet noe høyt bt. Hadde lyst å komme i gang av meg selv, men er også lei, så det er greit at noe skjer snart. Ved mitt sykehus er overtidskontrollen uansett bare 7 dager over termin, og hadde ville bli satt igang da. Har ikke noen tro på at noe ville skjedd i løpet av helga. Tror mye slikt er arvelig, og min mor gikk ca tre uker over tida med alle sine tre barn. Det er bare ikke aktuelt:) Så sitter nå her å venter spent på at noe skal skje:)

Jeg er 5 dager på overtid i dag. Begynner å bli lei nå. Har mensmurringer, stikninger i underlivet og kynnere, men det har jeg hatt i et par uker nå, så aner rett og slett ikke når vesla har bestemt seg for å komme ut.

Og tror ikke jeg får noe overtidskontroll før det har gått 14 dager heller, syns det er fryktelig lenge å vente på overtidssamtale, skulle gjerne bli satt i gang senest 14. dager på overtid hvis ingenting skjer av seg selv snart.

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...